דובר צה"ל: "רואים בחומרה כל רקטה ותוקפים באופן משמעותי"

    אייל ראובן 1 Comment on דובר צה"ל: "רואים בחומרה כל רקטה ותוקפים באופן משמעותי"

    דובר צה"ל, תא"ל רן כוכב ב"מהדורת הבוקר": "אנחנו רואים בחמאס אחראי לכל מה שקורה בעזה, לא חשוב אם הם סוררים או אחרים. תקפנו תקיפה משמעותית נגד חמאס ונמשיך לשלול מהם יכולות בכל פעם שיורים. אני חושב שהאירוע הזה מאחורינו"

    צילום: Flash90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הירי הרקטי לעבר אשקלון: דובר צה"ל, תא"ל רן כוכב שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון). "אנחנו רואים בחמאס אחראי לכל מה שקורה ברצועה, לא חשוב אם זה חמאס, ארגונים סוררים או אחרים. תקפנו תקיפה משמעותית כנגד חמאס ונמשיך לשלול יכולות מחמאס בכל פעם שירו".

    הוא נשאל מה לדעתו הסיבה לירי: "קשה לי מאוד להסביר אותם ואני גם לא מעוניין לדברר אותם. אנחנו נמצאים בהגנה. לוחמי ההגנה האווירית יירטו את אחת הרקטות. חיל האוויר תקף תקיפה משמעותית, 16 טון פצצות מעל ומתחת לקרקע וכך זה יימשך".

    לדבריו "אני חושב שהאירוע הספציפי הזה מאחורינו. זו הייתה השנה השקטה ביותר בעשור האחרון. אנחנו לוקחים בחומרה כל רקטה ותוקפים באופן משמעותי כדי לשלול יכולות".

    עוד הוסיף כוכב: "המשימה שלנו היא ברורה. אנחנו ערוכים לתקופה הרגישה הזו גם ביו"ש וגם בעזה וכמובן לא נשכח את לבנון והזירה הצפונית והניסיונות להעברת משלוחי נשק לסוריה".

    הוא התייחס לשאלה מדוע לא תקפו את המוצב הסמוך לנתיב העשרה: "בכל פעם שאנחנו רוצים לפעול מתקיימת הערכת מצב ונבחרות המטרות. אנחנו רואים את התוצאות של תקיפת אתר לייצור אמל"ח. בחרנו בפגיעה משמעותית במקום בתודעה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בסדר……………. גם לפני חודש כששגרו רקטה בשבת אמרתם את זה… וראינו את הסרטון של חמאס על "הפצצת" העמדה שלהם מול נתיב העשרה…